Nu ska här uppdateras ;-)

Hemma är vi fortfarande! Kul............ INTE! H skulle nog hellre va på dagis, men eftersom han krånglar när vi ger medicin, så vill de inte att vi lämnar honom. Eftersom jag är som ett Z i ryggen så kan jag inte lyfta H eller leka så mycket med honom, tur att sambon åkte till Apoteket och handlade lite "Voltaren" till mig igår (smärtstillande). Har fått tid hos läkaren i morgon bitti, hoppas de kan se vad värken beror på!
Annars så är det riktigt jäkla tråkigt "vår"-väder ute, igår snöade det så det blev vitt på altanen! Har vi skadat ozon-skiktet så mycket så årstiderna liksom mixas?
I tisdags haltade jag iväg till Maria-gården, varannan tisdag har mammorna pyssel-kväll. De kardar ull, stickar, virkar, pärlar och gud vet vad, riktigt ordentligt mysigt var det i alla fall och dit återkommer jag! =)
Förresten så letar vi mark- och mursten till tomten, vet ni hur dyrt det är med lite sten??? (ni som har lagt sten vet ju...) Man blir ju ruinerad på kuppen! Nån som vet nåt billigt? =)

Nu ska jag vila ryggen ett tag!

Sköt om er!
// Kram Susanne

så här kan det gå när mamma lämnat dörren öppen till hobby-rummet:

Kommentarer
Postat av: Jolin

Idag vart min firma registrerad!!!!!!
Nu börjar allvaret!

2008-04-11 @ 17:59:10
URL: http://www.jsdesign.se
Postat av: Mobbon

Hej susen med den .......
........
Ha en trevlig Valborgs helg, vi sticker till Danmark för bira,jäger och golf, ska bli dret sköj.
Hälsa familjen

2008-04-30 @ 10:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0