2 år har gått...

Tiden går så väldans fort! Just i detta ögonbick för 2 år sedan, gjorde jag nåt helt annat än det jag gör nu... År 2006: fick värkar igår natt 03,00, åkte till BB vid 07,30 o sen slet jag till i natt 03,25. H FÖDDES!!! I morgon fyller prinsen redan 2 år och det känns som det bara har gått några månader! Han är världens goaste pojk och vi är så glada att han finns, jag brukar tacka pappan ibland, för att vi fått honom =)
Idag har vi haft kompis-kalas, vi blev några stycken för många av de inbjudna var antingen på semester eller så hade de förhinder. Men vi njöt av kakor och bullar + lite maräng och glass. Alla njöt i solen, men sen öppnade sig himlen och det bara öste ner... Det blixtrade och brakade på himlen, men kalaset närmade sig slutet så det gick bra ändå. I morgon kommer hela släkten och då hoppas vi på bra väder, så vi kan sitta ute!

Grattis i förskott älskade barn!

Kommentarer
Postat av: Ulle

Grattis i förskott till Hampus 2 års dag.

Sophia fyller ju också i morgon :=)



Hoppas att ni får en mysig födelsedag tillsammans

Kram ulle,Stefan och lille bebisen.

2008-08-03 @ 21:29:37
Postat av: Susanne

Ulle:

hälsa grattis till Sophia =) Hampus tackar för grattishälsningen ;-)

Ha det bra och sköt om er!

// Kram

2008-08-04 @ 11:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0