Hemma igen!

Nu är vi hemma efter 1 veckas semester i Blokhus, Danmark,
jag återkommer med lite fina semesterbilder.
Strax innan semestern fick jag ett ryck och ville göra gipsfigurer... Det var inte igår =)
Jag köpte gjutformen till "bysten" på rean på Panduro och den var riktigt fin!
Det är lite pyssel med gipsgjutning, men det blir fint när man är klar och man kan fixa nya om nån i familjen råkar slänga dom i golvet =)
Nu ska jag och H gå till E och B-I och bli bjudna på lunch, mums!!
//Kram Susanne


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gips var inte igår.....:-) Bysten blev jättefin. Kommer du ihåg att vi delade på en gipsform för flera år sen? Tror att det var en slags hyllkonsoll.

Kram

2008-08-18 @ 13:31:15
Postat av: maria "grannen"

Hallå där! Va ettag sen ja va ut å kolla din blogg. Kul å se att ni mår bra, å vart ute å åkt å festat lite =) ja ska ut på min första tjejfest nu på lörda!!!!! då blir de röj som på den gamla goda tiden =) såg att du va överkänslig mot getingar, har en kompis som åxå är de å hon har fått tips om att lägga en lökhalva mot bettet(i ca 2 timmar)hon har provat detta å de funkar!!!!fick ingen reaktion alls på bettet. Hon har numera alltid med sig en lök å kniv i handväskan!!!=)ha de å hälsa göbben, kram

2008-08-18 @ 18:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0