Nu var julen gjord

Nu har vi stretat oss igenom julen och en ledig helg.
Vi har haft det mysigt, åkt till dukade bord och även fått lite klappar. Självklart fick ju sonen mest =)
Sonens gammelfarmor kom hit på besök på juldagen, hon är 87 år så vi fick ta fram pallen till henne. H sysselsatte henne hela dagen och hon njöt för fullt.
Härligt att se två helt olika generationer leka och trivas tillsammans.



Efter att juldagarna passerat längtade jag bara till rean på Annas Scrapbooking =)
Hon hade 40% rabatt i butiken och jag shoppade mig lycklig, jag hade till och med en inköpslista...
Detta fick jag med mig hem



Återkommer med lite bilder på sånt jag scrappat till julen.
Må bra så länge, i morgon ska jag ta mig an det som finns kvar på rean i stan ;-)
// Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0