Inte kul!

Jag får inte i H medicinen han ska ha! Jag tvingar honom verkligen, men det enda som blir är att han får röda märken på armarna efter att jag måste hålla i honom.... usch!
Ringde rådgivningen igår kväll för att höra vad jag ska göra, och får till svar "det är bara att kämpa på", jag orkar snart inte, jag blir också trött av allt det här! Hör och häpna: jag vaknade i morse (läs förmiddagen) och hade ont i huvudet, snorig och började nysa.... vilken skräll om jag blir sjuk nu! Febern fick vi i alla fall ner på H idag, den gick från 39,8 till 38 på förmiddagen, alltid något! Men det hjälper ju inte om han inte får i sig medicinen, det slutar väl med att vi blir inlagda, för annars ger sig ju inte infektionen.
Igår hade jag förresten 2 barn hemma, den vuxna killen i huset hade feber och frossa. Jag behöver ju verkligen semester innan jag börjar jobba!
Om några timmar kommer M hem också, och är säkert sur för att vi snart måste skotta, varför kommer snön nu?

Så... nu har jag skrivit av mig lite!
Ha en bra dag! (jag ska göra mitt bästa)
Kram Susanne


H älskar att åka pulka!
image233

Kommentarer
Postat av: Lill-Inger ;-)

Vilken vecka ni har haft usch och fy!!! Hoppas att du inte blev sjuk oxå. Krya på er o säg till M att efter snö kommer regn så han kan ligga lågt med snöskottningen. Kram

2008-01-24 @ 15:34:30
Postat av: cissi

usch så jobbigt! men det är inte kul att ta medicin , han kommer tacka dig när han blir äldre :)! Du gör ett bra jobb! ha det bra och ta hand om dig!

2008-01-28 @ 10:19:01
URL: http://cissiostlund.blogg.se
Postat av: MalinZ

Stackare. Jag har verkligen tänkt på Er. Hoppas att ni känner er bättre nu.

Kram MalinZ

2008-01-28 @ 21:00:49
URL: http://malinscrappar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0