Kul kväll

Hej hopp!
Ikväll är det dags för pyssel-kväll tillsammans med Värmlands Scrap o Stämpelsällskap. Vi håller till i Hyresgästföreningens lokaler, bakom närbutiken på Orrholmen. Om du har lust, kom gärna och kolla vad vi pysslar med! Mellan 18-22 finns det folk där, och vi brukar ha väldigt kul!

Idag gick det lite bättre att lämna H, men oj vad förtvivlad han blir så fort jag bara börjar säga orden: Hej då. Det gör ont i mig, för jag skulle bara vilja ta med honom hem, och strunta i dagis.... Det kanske är mest synd om mig?! hi hi hi

Jag har inte mycket inspiration till att scrappa, vi har alldeles för mycket att göra hemma, och det blir inget gjort! Hjälp mig någon!!
Jag har i alla fall scrappat ett kort till en arbetskamrat, hennes pappa fyller 60 år. Jag blev nöjd med kortet, men det är ju faktiskt ganska vårt att göra ett kort till en karl!

Nu ska jag slappa!
Ha en riktigt bra dag!
//Kram Susanne

image230

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0