Uppdatering

Hej alla!
Jag har inte scrappat så mycket på sistone, det blev nästan för mycket innan jul... Det var liksom inte lika kul efter ett tag =)
Jag har börjat med ett beställnings-kort till en 60-åring, men det är inte klart än, det är mycket roligare att scrappa så än att göra det på löpande band!
I morgon söndag, ska jag hjälpa till vid ett pyssel-party. Systerdottern som har fyllt 8 år ska, istället för ett vanligt kalas, pyssla med sina kompisar. Det kan bli precis vad som helst, men de brukar i alla fall ha en livlig fantasi =)
För övrigt så börjar livet så sakteliga återgå till det normala. Jag har varit ledig i 19 månader och på måndag börjar vi inskolningen till dagis, det är blandade känslor....
Nu ska vi låta maten smälta, efter en underbar middag hos svärmor, mums!
Den 4 februari drar vi igång omgång 2 i vår studiecirkel, jag ser fram emot det, vi hade riktigt kul!

Sköt om er så länge!
// Kram Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0