Här är jag igen + regnet...

Varför måste det vara regnigt i flera dagar, räcker det inte om det regnar lite på natten?
H och jag har varit krassliga sen i torsdags, men jag jobbade i helgen. I morse mådde inte nån utav oss speciellt bra igen.... båda 2 låter som gamla farbröder när vi hostar. Blääää, vad tråkigt!

I fredags var vi hemma i tid allihop i familjen så vi tog en promenad. Gick till familjen K/K för att säga hej, det slutade med att vi fick både en kall öl, trevligt sällskap och grillat =) Sicken tur man har ibland ;-) J såg även till att få med sig jobb till Höljes, eftersom han ändå skulle dit passade M på att fråga om han kunde ta med en bil dit upp, det kan man också kalla tur.

Igår åkte vi till samma familj och skulle hämta tillbaka bilen, då bjöd vi in oss på kaffe och medhavda mums-mums, det var lika trevligt då. Grabbarna bestämde att vi skulle ta familjerna och åka till Napoli och käka på eftermiddagen. Gottgottgott, barnen var stilla en stund i alla fall, hi hi hi. Efter god mat åkte vi till Musei-parken (eller vad det heter...) och lekte lite. Det var kallt men det medförde att även vi vuxna lekte lite =)
Trevlig helg alltså!

Nu har jag fixat lite foton, här är några kort som jag gjort på sistone:

 



Ha en bra dag, jag ska fortsätta med Alvedon, nässpray och slemlösande...
// Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: tesa

Finfina kort du gjort. Kul att se lite uppdaterat från dig! Krya på er båda två. Kramis från storasiss

2008-07-07 @ 20:34:56
URL: http://tesapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0