Sommar, sommar, sommar

Vad härligt med en sån här start på semestern! Kan inte bli bättre med vädret =)
Igår kväll tog vi en tur till Kungsnäs, vi hade med sallad och familjen K/K hade med fika, det var underbart gott!
H gillar ju inte att bada, så det kan bli lite jobbigt när det är så varmt, men igår fick vi honom att doppa fötterna iaf, så det går framåt!
Idag tog vi med kusin L och moster J till Örsholmstjärn, med lite motstånd och lite gråt, fick jag H att doppa fötterna igen. Det blir nog bättre hoppas jag!

Semesterfirare:


Här är lite bilder från tjejträffen förra söndagen:
   
Vi fick oväntat besök av en fågel som flög lite för fort in i fönstret... C fixade en gravplats


Hade faktiskt lite tid över, så jag gjorde en "tavla"
Vi hittade gamla gjutna spikar på gården, när vi höll på att bygga huset, så jag målade en gammal ram med sandfärg och limmade fast spikarna. Det blev riktigt dekorativt, så tavlan får en plats i hallen, så det minner om svunna tider... =)


Ha en härlig sommardag!
// Kram Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0