sommaren är härlig!

Vilken härlig dag det är idag! =)
Jag och H började dagen med fika hos grannen, lite lek blev det också. Sen tog vi en härlig promenad i solskenet. Vi är täta i näsan och hostiga båda två, men går man sakta så funkar det.
I morgon är allt som vanligt igen, vi provar att gå till jobbet/dagis och hoppas att vi piggnar till ordentligt snart.
Just nu njuter jag för fulla muggar... Sitter under jätte-parasollet på altanen och bloggar samtidigt som jag äter jordgubbs-kräm med mjölk, kan det bli mer sommarkänsla?! (H sover...)

Igår var jag och mamma på I2 och sänkte medelåldern på drive-in bingo. Mamma vann 500 riksdaler, medan jag bara svor och var otrevlig mot människan som hela tiden läser upp fel nummer!!! Hon måste veta vilka nummer jag vill ha, och med vilje sållar hon bort dom... Kvällen börjar alltid bra, man är helt övertygad om: "Ikväll vinner jag storkovan!" men nej du.... det slutar alltid med att jag är sur när jag åker därifrån! Men jag ger faktiskt inte upp, jag ska vinna nåt den här säsongen! sådetså!

Nu ska jag lägga mig i solstolen och slumra en stund, och drömma om min 5 veckor långa ledighet, som börjar vecka 30!

Sköt om er alla!
// Kram Susanne


Kommentarer
Postat av: Tesa

Jag ser inte på tv längre, därför hinner jag. Barnen somnar ju vid 8 och sen plockar jag lite med alla småsaker som måste göras, sen är kvällen min. Det är ju inte så att jag pysslar varje kväll, även om det ser ut så. Har många projekt på gång samtidigt. Har ju lärt mig att jobba snabbt....:o) Punchinellan kan du fästa med lim, tejp eller som jag gjorde på det sista kortet, med öljetter. ha det gott och krya på er.

2008-07-09 @ 14:06:28
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: Tesa

Vad tycker du om förändringarna på bloggen? Lite trixigt måste jag säga. Kramis

2008-07-09 @ 14:15:42
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ok, då vet jag receptet för en lyckad pysselkväll =)

Det ser bra ut, jag sitter själv och trixar lite med HTML-koder... förändrar lite färger och typsnitt. Lite kul faktiskt när man ser förändringarna!

Åker ni på semester till helgen eller? Hur ser trippen ut i år?

Kram Susanne

2008-07-09 @ 14:23:02
URL: http://systrarnasister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0