Veckan går fort...

Hej å hå vad veckorna springer iväg!
Måste ju meddela att vi hade såååå kul i lördags, men som vanligt vet man först efteråt att det hade varit roligare att stanna hemma, istället för att gå på krogen. Vi hade kul även där, men det kunde ha varit lite bättre musik... Vi drack jättegoda drinkar som vi bjöd varandra på och pratade om sånt som bara tjejer gör när dom träffas, hi hi hi =) Supertrevligt, det måste vi snart göra om!? Kanske en räkkryssning i sommar?

Kolla gärna syrrans blogg, där det finns bilder på drinkarna och bilder på supersnygga festtjejer
http://familjibusterud.blogg.se/
Igår började jag känna mig dålig, det sved i näsan och i halsen. Jag började bli tät i snoken och jag började nysa... Jag har haft så jäkla tok-ont i huvudet och det går inte över... Nu har jag hoppat på Voltaren BLÄ BLÄ BLÄ för att bli dålig i värmen!
Jag, H, B-i och E möttes i Mariebergsskogen för lite fika och lek i eftermiddags, men jag märkte ganska snart att H inte var sitt rätta jag, ville inte leka och ville knappt ha någon glass. Till slut satt han helt likgiltig i kärran och tittade på djuren och var kokhet, blicken var liksom tom på mammas älskling. Tror att han har fått en släng av mammas förkylning + solsting. Tog tempen på honom nyss, 39.6 = febernedsättande och saft. Märker att han hostar slemmigt ( som mamma) och att hjärtat slår snabbt, hoppas han blir bättre med lite medicin!?

Nu ska jag lägga mig bredvid honom och försöka sova bort min huvudvärk =(

Ha en bra kväll och smörj er ordentligt i solen!
// Kram Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0