Nu har den flyttat in igen....

...älskade datorn, som flyttade in förra måndagen var ett riktigt "måndags-ex", så idag fick jag byta den mot en ny. Jag får aldrig ha sånt där riktigt flyt :-(
Men, men, nu står den här igen och verkar fungera riktigt bra :-)
Annars har jag väl nästan bara jobbat, men vi har även hunnit med att investera i en ny STOR utemöbel till altanen, och det verkar som om det är en självklarhet att jag ska smeta in våra möbler med finisher... blä blä blä vad tråkigt, men vi har ju igen det! Vår grupp är som nedan, fast med 6 stolar och blå/grå dynor, alla ni som känner oss; tänk vad roligt vi kan ha i dessa möbler hi hi hi =)

Till helgen ska vi ha en tjej/drink-kväll, nu är vi 5 tjejer som har bestämt oss för att lämna gubbar och barn hemma, äta gott och bjuda varandra på en varsin drink! Det ska bli riktigt kul!

Nu ska jag steka falukorv!
// Kram från mig, direkt till dig! =)
Susanne

Kommentarer
Postat av: cissi

men vad tråkigt, men tur att du fick en ny!. snygga möbler förresten när ska jag komma på fika? ;).. haha..

2008-06-25 @ 14:15:51
URL: http://cissiostlund.blogg.se/
Postat av: Jessica

Samma som vi då.. Fick oxå en ny! Men vi har ju tvillingsjälar o samma dator så då blir det väl så?!

Blir jättebra med möblerna!

Ska bli kul på lördag, har bokat in sol!

Puss!!

2008-06-25 @ 15:44:38
URL: http://familjibusterud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0