Nu har den flyttat in...

... den lilla älsklingen har äntligen kommit................

VÄLKOMMEN!!
Nu jäklar ska det uppdateras! Bara jag får över mina bilder och annat jox på den externa hårddisken som också åkte med i köpet... (tid önskas)

Jag har faktiskt scrappat lite den senaste tiden också, men bilderna är fortfarande kvar i kameran, så ni får vänta lite till ;-)
Annars så har jag i stort sett bara jobbat... H har haft en öroninflammation igen (utan att vi visste om det...) Det hade tydligen även gått hål på båda trumhinnorna (shit va ont) men våran lilla viking har inte klagat alls! Älskade barn!
Nu hoppas jag att han håller sig frisk ett tag, det är inte kul med alla Kåvepenin-kurer (blä)
Fyllt år har jag gjort i dagarna, kalas blev det i söndags och det var trevligt! Tack alla!

Jag vill inte (vill leka med datorn), men jag måste hoppa i duschen och så småningom vila lite inför morgondagens nya arbetsuppgifter!

Ha det bra alla!
// Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Tesa

Åh, gratulerar. Ser fram emot fler uppdateringar framöver ;-)

2008-06-18 @ 08:38:13
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: cissi

Grattis till den nya familjemedlemmen (datorn). det är verkligen en lättvindig och användbar mannick. slit den med hälsan!ha det bra!

2008-06-21 @ 22:51:28
URL: http://cissiostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0