bättre sent än aldrig...

Veckan har varit underbar... NOT! I tisdags kväll kände jag mig lite "brummig"  i magen, så jag bestämde mig för att sova i gästrummet, min sambo tyckte det var en jättebra idé, eftersom det hände både det ena och det andra under natten.... blä blä blä blä! Med andra ord så blev det inget jobb på onsdagen, så eftersom ingen annan hade symptom så åkte den stora killen iväg med den lilla till dagis. Kl. 11 fick han hämta honom igen, då hade han kräkts på matbordet.... f-n också! Men 1 dygn senare var vi på fötter igen, inte så himla tagna av det som hänt! =)
Men det märks att man inte är helt kry än, det "brummar" allt en hel del idag också, men man kan liksom hålla kvar det på ett bättre sätt, säkert en del som vet vad jag menar...?! =) hi hi hi
Jag börjar nästan må lite illa när jag tänker på detta, så raskt vidare till ett annat ämne;
Ha det bäst! Kram Susanne

Här kommer bilder från våran scrap-cirkel den 3/3:

 Vi hade en liten gäst med     Dopkort som jag gjorde


Bilder från träffen den 10/3:

     
     
     födelsedagskort som jag gjorde 


Kommentarer
Postat av: Jolin

Är ni friska nu?
Jag kommer inte ikväll, varannan vecka vettu...:-)
Men jag kommer till Mariagården sen, så ta med pengarna dit istället!
Kram Jolin
PS. 30 är väl inte så farligt...eller?! ;-)

2008-03-17 @ 11:13:06
Postat av: Susanne

Jolin: 30 var faktiskt ganska farligt... mådde inte alls bra inför den stora dagen =O
Jag komemr inte till Mariagården, jag är inte helt bra i magen, inte kul när man får springa på toa hela tiden. Jag får se hur jag gör ikväll, men jag springer hellre där, än på ett möte på jobbet!
Ha det bra!
Kram

2008-03-17 @ 11:29:40
URL: http://systrarnasister.blogg.se
Postat av: Jolin

Haha, så du smittar hellre ner scrapparna än jobbarkompisarna...shysst ;-)
Nerå, blev det nån scrap för dig ikväll?
Själv har jag städat leksakslådan..kul kul!
Ensamma var vi på MG idag oxå...riktigt mysigt!

2008-03-17 @ 22:01:46
URL: http://www.jsdesign.se
Postat av: cissi

japp det ska jag, över sommaren i alla fall. sen får jag se vart jag tar vägen! Hur är det att vara tillbaka på jobbet då?

2008-03-26 @ 07:52:35
URL: http://cissiostlund.blogg.se
Postat av: Tesa

Dax att uppdatera???? :-) Kram

2008-04-01 @ 12:01:11
URL: http://www.tesapysslar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0