God middag!

Hej på er alla!
Igår hade vi cirkel-träff igen, men fortfarande var det många borta, tråkigt, men det är väl såna tider nu!? Vi som sågs fick i alla fall en hel del gjort, speciellt jag... Jag brukar ju annars va ganska trött när måndagskvällen kommer, man slappnar liksom av från jobb och familjeliv och orken är som bortblåst =) Kändes lite elakt att va med igår, eftersom sambon fyllde år, men jag tror han och sonen myste ordentligt.
Igår gjorde jag ett dopkort till en liten tjej som heter Matilda, en kompis beställde det. Bilder från träffen kommer senare!
H uppförde sig exemplariskt idag, vi hade 1,5-årskontroll på BVC. Han tillät doktorn att kolla öronen, lyssna på lungorna och klämma där nere, men när det kom till att mätas va det inte lika kul =o Men i det stora hela gick det bra och han följer sina kurvor.
Nu är det dags för dagis och jobb, sköt om er alla!
//Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Ulle

Jaha du var där igår..jag trodde inte du kunde komma.
Jag hann tyvärr inte, men ser fram emot nästa måndag.
Kram Ulle

2008-03-04 @ 15:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0