Hej igen!

Veckorna passerar och jag är fortfarande lika dålig på att uppdatera... Jag säger det igen; jag vill ha en bärbar dator!! Det är inte lika enkelt att sätta sig i andra änden av huset (helt ensam), och nöjessurfa, jag sitter hellre i soffan med de övriga...

Helgen som gick har varit jättekul, jag jobbade in fredagen för att istället åka med mamma, pappa och syster J till familjen i Norge! Vi tog ganska lång tid på oss att åka de c:a 30 milen (8 timmar för att vara exakt...) Du som kan lite huvudräkning räknar snabbt ut att vi tog det vääääldigt lugnt =) Men det var inte helt fel, vi hann med en shopping/mat-tur i Töcksfors, en liten vandring i Dröbak m.m. Väl framme vid resmålet njöt vi av god mat, trevligt sällskap men dessvärre dåligt väder... I alla fall har vi ännu en gång firat syttende mai och vi har haft det kjempe-morsomt!
Ikväll har jag, mamma och pappa varit i kyrkan (!) Syster J hade konsert med kören, och det var riktigt avslappnande att sitta där och lyssna på fin musik!

Nu är det dags att runda av onsdagskvällen, med lite soff-liggande =)
// Ha det gott, både stort och smått!
Kram Susanne

Kusinerna åker bil =) (L tyckte inte det var lika kul som H)


Jag gjorde några påsar som jag hade med på bröllops-visningen, ganska enkla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0