kul...

... att hela sidan får ett felmeddelande, när jag har laddat upp säkert 20 bilder och en massa text... F-bannade, j-a s-it!

Annars har jag det bra! Jag jobbar mest, men vi har även hunnit med att göra om mycket hemma, utsidan är på agendan just nu och vi är såååå nöjda. VV har lagt asfalt och sambon har lagt marksten/mursten och det blir jättefint! (jag själv har faktiskt jobbat/lagat mat/varit barnvakt/satt potatis) =)
Före:                                                       Under tiden:                                               Efter:
                                                                

Annars har livet sin gilla gång... Men jag har faktiskt pysslat en hel del. Här kommer att urval av de kort jag gjort, dels bröllopskort till visningen vi hade i kyrkan, även kort jag gjort om till gratulationskort:
    

     

Det känns riktigt roligt när man har åstadkommit en del, men ändå känner jag inte att den ordentliga inspirationen har infunnit sig än... Kan ju bero på att man har en del annat att tänka på också!?

Hoppas att ni har njutit lika mycket som vi har gjort idag, en strålande fredagkväll!? Nu ska jag sova (börjar 07,00)

Kram på er!
// Susanne

Kommentarer
Postat av: amanda

det därmed husen blev riktigt fint, ni bor i ett sött litet hus, gillar det skarpt :)

kolla min blogg och lägg en kommentar på hur du tycker mitt hår vart
ha det bra, Amanda:)

2008-05-09 @ 23:01:41
URL: http://www.DumpaMig.blogg.se
Postat av: Maria f.d. grannen

Halloj! Va fint de blev! Måste va helt underbart när det blev klart!! Å gör fina kort har du gjort åxå! Gjorde faktiskt ett till min pappa på hans 70-års dag! Blev rätt ok tycker jag (efter att ha plöjt igenom panduro katalogerna) Annars äre bara bra här i Skivé. Va å handla ute blommor igår, kom upp i 950:-!!!(Hveems handels-trädgård efter Ölme Kyrka, dom har mycket fint!) inte så kul att de blev så dyrt men man har ju dom hela sommaren (förhoppningsvis=)kram å ha dä

2008-05-13 @ 11:28:37
Postat av: Lisbet

Hej hopp---surfade runt och hittade dig.

Om du vill vara med på min bloggrunda så kommenterar du på min sida - glöm inte att skriva din blogadress:

http://minbloggrunda.blogspot.com/

Ha det gott

2008-06-04 @ 02:26:44
URL: http://digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0