var det våren som kom och gick?!

Det började ju så härligt med våren... och nu regnar det bara...
Hoppas att värmen kommer tillbaka i påskhelgen!?
För min del är det i stort sett bara jobb fram till tisdag, med avbrott för lite kalas på lördag =)
Ett par kort har jag gjort också, men på grund av det kommande kalaset så lägger jag inte upp bilderna än.

På söndag ska jag iväg och kolla Östra Fågelviks Kyrka´s uppsättning av "Jesus christ superstar", det ska blir riktigt kul, de har fått mycket beröm hittills!

Nu vill jag ta tillfället i akt att önska alla GLAD PÅSK!
(det samma önskar mina 2 "ägg" här hemma)

// Kram Susanne


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det där var verkligen 2 "ägg" ;)

Såg ditt underbara beställningskort! Otroligt vackert!! Prima rosorna är bara så härliga!

Ha en fortsatt skön helg!

Eva

2009-04-13 @ 19:38:44
URL: http://angsboa.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0