En vecka har gått (igen)

Är det inte helt fantastiskt vad veckorna går fort!?
I helgen har jag jobbat, men har faktiskt hunnit med lite annat.
I lördags var det ju Alla Hjärtans Dag, jag fick ett fint sms på jobbet och mina 2 killar väntade i dörren när jag kom hem, jag fick ett paket innehållande en kupévärmar-kabel!?? Ha ha ha, det var helt perfekt fast inte så romantiskt! =) Min present till stora killen var väl inte helt romantisk heller, 2 par strumpor och 2 triss-lotter.... hi hi hi. Lill-killen fick ett pket med pärlplattor och pärlor, som vi har pysslat med varje dag. Det kanske är en liten pyssel-fantast vi fostrar?!
I söndags var vi på ett jättefint dop, lilla M fick njuta av en dag helt tillägnad henne. Fin stämning, fint text-läsande och min lillasyster som sjöng sååååå fint! (jaaa, jag grät)

I dag har det varit långpromenad och pärlande på schemat och i morgon väntar en ny arbetsvecka, som vanligt!
Vill passa på att gratulera A och K som idag fick en lillebror, en stor pojke =) GRATTIS, jag längtar tills vi får se den lille!

Klicka på bilden, så länkas du till en generös utlottning!
Sköt om er alla
// Kram Susanne

sugar-sweet.gif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0