Ny vecka

Äntligen måndag igen... eller?!
Jag mår aldrig så dåligt över måndagar, eftersom jag alltid är ledig då =)
Torsdag, fredag lå jag nerbäddad här hemma, genomförkyld och ont överallt. Jag mådde dåligt men jag tror ändå inte att allt har "kommit ut". Bara att vänta antagligen....
På lördagen var vi 6 tjejer här hemma som drack goda drinkar och såg på "Sex and the city-filmen", det var riktigt trevligt! Läser ni detta; jag gör gärna om det igen!=)
Lillen sov hos farmor i helgen, så på söndagen tog jag och pappan en långpromenad, utan vagn!! Det var längesen! Sen monterades det en ny matstol till H, gissa om han blev glad när han kom hem. Farmor har nog kört slut på honom, idag vill han bara dricka saft och kolla på katten Gustaf =)

TÄVLING
klicka på bilden så kan du läsa mer



Ha det bra!
// Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0