Lite bilder...

Snacka om att vädret skiftar... Ena dagen 32 grader i skuggan, nästa dag 16 grader och regn. Hoppas bara att det inte håller i sig, nästa vecka går vi på semester och då vill jag ha fint väder igen! Någon som kan förutse hur det blir, så vi kan planera nåt kul?!
Den här veckan startas sådär ... Jag o pappan skulle ha en eftermiddag för oss själva igår efter jobbet, farmor kom hit o allt var klart för att åka hemifrån. Men nej då.... så lätt ska det inte va! Jag tyckte att H var väldigt varm när jag kramade honom, sådär kokhet i nacken (ni som har barn vet) Tog fram örontermometern som visade... 40,1 grader. Neeej pappa, om vi skulle ta å stanna hemma istället!? H blev sämre och sämre, det syntes på ögonen att febern hade grepp om honom! Det var väl tur att vi skickade hem farmor, för H somnade i mitt knä i soffan och sov över 1 timme. Sedan klagade han på att han hade ont i magen, vad händer då?? Mäster-spyan fullkomligt flyger ut över golvet i vardagsrummet! Stackarn... han blir så rädd när det händer, det är ju såna krafter som tar tag i dom små!
Han har inte kräkts efter det, men heller inte ätit nåt, så det är väl inte så konstigt! Strax innan vilan nu så hade han fortfarande feber, 38.5, så pigg är han inte å jag får inte jobba i morgon! Lite trist men sånt är livet!

Förresten så tillbringade vi midsommar i Molkom, det var riktigt trevligt ihop med goda vänner och en riktigt pysslig E som såg till att eftermiddagen/kvällen blev riktigt lyckad! Tack E, M och O för det!
Flickorna hade pysslat under dagen och gjort en riktigt fin midsommarstång, men... glömde vi inte nåt?! Jo, vi glömde ställa upp midsommarstången =) Men det gick ju bra ändå!

Nu får ni hålla tillgodo med lite nya bilder, jag ska ta hand om sjuklingen!
// Kram Susanne

examenskort:  

Jag o älskade Acko:

Lite midsommar:   

Kommentarer
Postat av: maria "grannen"

Hallå på er! Stackars litten pöjk va eländigt det lät! Hoppas han ä frisk nu iaf! Elsa har åxå haft feber i 7 dagar men inte över 37,9 i övrigt pigg å äter bra. Jag har åxå semester nu i 5 veckor, GÖTT. VI synes, ha dä!!

2009-07-08 @ 13:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0