*** Jag tror minsann våren är här ***

Hej hopp!

Vad jag älskar den här årstiden, förutom att det luktar tinad hundbajs överallt... Det är så härligt när gruset kommer fram på gatorna, det knastrar så gôtt under skorna! =)
Det hade ju varit härligt att kunna gå ut och leka, men vi har hållt oss inne nästan hela veckan. Var hos doktorn med H igår, öroninflammation IGEN! (fast "bara" i ena örat den här gången...) Penicillin igen =( Kom på ett nytt knep den här gången "skjuts" in med medicinsprutan i hans mun och sen en rolig mugg med cola light i. Då går det hur bra som helst! Inte det mest nyttiga, men vad ska man göra!? Annars har vi kunnat blanda medicin i en burk med yoghurt, men nu vill han inte äta, så då får det faktiskt bli så här!

I tisdags var det pyssel på Maria-gården, trevligt, och jag gjorde ett dopkort, som jag inte kan visa än! Vi fikade och planerade för en pub-kväll i morgon, det ska bli såå kul!!

Igår var det pyssel med VSSS, men jag orkade inte åka dit, kände mest för att vara hemma så vi tog en promenad istället!

Nu ska jag skölja ur hårfärgen!
// Kram Susanne


"öron-barn"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0