En go helg är snart avslutad

En härlig och ledig helg är snart till ända, men den har vart go =)
Valborg tillbringade vi hos B-I med familj, vi grillade och myste men tyvärr kom vi aldrig iväg o kollade på brasan... det blev liksom inte av...
På lördagen stack vi iväg till Granngården och fick bra tips om vad man ska tänka på när man nyanlägger en gräsmatta, bra tips! Vi köpte även impregnering till altanen- vi kan verkligen rekommendera Dulux Impregnering, vi är såååå nöjda med resultatet + att det var väldigt enkelt att bara spraya på medlet!
 Grill-premiär blev det igår med grannarna, men guuud va gôtt det är! =)
Idag var vi på Motor-salongen på LLA, det tyckte H va spännande, men han sa:
" mamma, här får inte lally-bilen köra, inte i stan" (de provkörde rallybilar på parkeringen...) Gulligt men samtidigt lite lill-gammalt ;-)

Bild på några nya kort får ni om ett par dagar, jag vet inte om det ena har nått sin mottagare än, och det vore ju tråkigt om hon får se kortet på min blogg först...

Ha nu en riktigt härlig vecka, det ska jag ha! Och jag ser verkligen fram emot lördag, då flyttar lilla tussen hem till syrran, vi längtar så efter honom!
// Kram Susanne

Dulux Spraybara Terrassbehandling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0