Här ser ni vad jag roar mig med idag... Ha...

img_6807 (MMS)

Här ser ni vad jag roar mig med idag... Har varit på Ikea (med pappa som bärhjälp) och köpt bordsskiva, en hylla och lite förvaring. Sedan tidigare har jag köpt en stor och en liten Billy-hylla som ska få flytta in i mitt hobbyrum. Nu jäklar ska jag få ordning, mindre kul att sitta i köket och pyssla när jag har ett helt rum att va i... Tog en semesterdag idag, lillen är hos farmor och storgubben är på mässa, så ni som har sett mitt rum förut; NU ska det bli ett hobbyrum! Återkommer med fler bilder! Förresten... är det kanske en bra ide att äta också, inte bara jobba?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat! Visst kan vi kika förbi ngn dag.

2010-08-27 @ 20:51:01
Postat av: Tesa

Bra jobbat! Visst kan vi kika förbi ngn dag:) Om du måste veta så spenderade vi 2 timmar utanför butiken + lite till på Maxi;) Kram Tesa

2010-08-27 @ 20:56:43
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: Tesa

Oj vad jag slinter med telefonen:)) exakt vart vi var kan du läsa under bilderna på inköpen:)

2010-08-27 @ 21:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0