Idag har varit en mysig dag! Började med j...

img_7352 (MMS)

Idag har varit en mysig dag! Började med julmarknad, vi fick besök av en kör som sjöng jättefint, alla fick nog julstämning!  Försäljningen gick sådär, så är det någon som vill handla så har jag ett antal askar/boxar, flaskor med hemgjord glögg, tändsticksaskar, ramar och ljuskoppar till försäljning! Perfekt julklapp eller present till nån som har det mesta! Jag mailar gärna bild om ni vill, hör bara av er! I eftermiddag spelade vi spel och åt julmat i skenet av 1:a adventsljuset! 


Kommentarer
Postat av: Helena B

Hej

Jag köpte två fina tändsticksaskar av dig. Skulle gärna köpa fler.. Var finns du? Maila mig gärna.

Helena

2010-12-02 @ 14:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0