Nu var det längesen ett inlägg kom här... ...

img_8431 (MMS)

Nu var det längesen ett inlägg kom här... Allt annat tar så mycket tid och när man kommer hem från jobb/dagis så ramlar man i soffan ;-) Jag var ju sjuk 2 veckor under jul och nyår och pigg blev jag c:a 1 vecka efter det. Jag har faktiskt haft lust till pyssel till och med, och det känns kul. Kroppen mår bra av lite egen tid!  Just nu har jag även startat ett "nytt" liv och har gått ner ungefär 4 kg på 2 veckor, jag äter rätt antal kalorier och rör på mig mycket mer än förut. Vilken skillnad på orken när man kommit igång! =) Här ser ni några nyckelringar som ska flytta in hos grannen www.lillalagunen.com


Kommentarer
Postat av: Gunilla Axelson Persson

snyggt!!

2011-03-05 @ 19:50:28
URL: http://ystersextiofyra.blogg.se/
Postat av: Susanne W

Tack! =)

2011-03-09 @ 17:51:59
URL: http://systrarnasister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0