Adressen!?

Ooops, adressen till nedanstående bloggcandy ramlade visst bort, här är den:
http://smautbrott.blogspot.com/2011/03/ar-ni-sugna-pa-en-blogcandy.html
(jag vore verkligen värd den vinsten nu... hihiii )


För övrigt så kör vi på den gamla trenden "sjukstuga deluxe".
Lillen har i 4 (!!) dagar haft runt 40 graders feber, och idag kom även sambon hem med feber :-/
Har ringt runt till varende telefonnummer inom landstinget idag och fått NOLL hjälp.
Vårdcentralen "kunde inte ta emot oss"... Rådgivningen säger att vi ska ta en spruta och spruta in vätska i munnen på honom och kolla så han kissar. Vi ska även återkomma om det inte blir bättre, vilket var anledningen till att jag ringde igen . d e t  h a r  i n t e  b l i v i t  b ä t t r e!! Varför kan vi inte bara få komma till en läkare som kollar vad som är fel!? Ska ringa rådgivningen ikväll igen och få en jourtid. Sämsta tänkbara egentligen, eftersom jag då måste hiva ut honom kvällstid, för att sitta i ett väntrum halva kvällen. :-/
Varför ska det vara så svårt att få komma till en läkare, något är ju uppenbarligen galet. Snutten har fått kämpa i 4 dagar och det lilla hjärtat pickar snart ur kroppen på honom, kroppen kämpar ju som fasen för att bli frisk!
Så... nu har jag fått skriva av mig lite ;-)

Nu ska jag kämpa vidare!


Kommentarer
Postat av: Ulle

Det är precis som med Moa, hon hade dryga 39 graders feber i 5 dagar, jag ringde rådgivningen dag 5 och fick också som svar att bara hon får i sig vätska så är det bra, återkom om det inte går över bla... Man är ju så orolig och man känner sitt barn bäst, så jag kan inte förstå varför man inte skall få hjälp direkt när man kontaktar vården. Nu efter en dryg vecka är hon piggare men har ingen matlust och hostar fortfarande. Dumma dumma sjukdommar. Hoppas Hampus får bli frisk nu. Kram Ulle

2011-03-09 @ 20:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0