Nya tider och mindre tid... =)

Nya tider och mindre tid... =) Mitt liv har förändrats ganska radikalt! Jag har gått från mitt gamla, trygga arbete som jag haft i nästan 10 år och fått ett nytt, spännande i utbyte! - Jag är van vid arbetskläder- det har jag inte nu. - Jag är van med att kunna mina arbetsuppgifter- de kan jag inte än. - Jag är inte van att resa mycket- det gör jag nu. - Jag är van med att känna mina arbetskompisar- det gör jag inte än. - Jag är inte van att packa effektivt- det kan jag nu. - Jag är van att jobba helger- det gör jag inte nu. Men vad gör det, livet är väl till för att utmana!? =) Tyvärr betyder allt detta att pysslet får stå tillbaka ett tag men jag kommer snart i fas, till helgen är det Scrapbookingmässa i Karlstad och DÅ kommer suget tillbaka- Big Time! På återseende! @ SJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0